Jenx communicatiebureau in Wageningen
Agri en Food
Nieuwe Markten
jenx_header_middelenenmedia
jenx_header_PR

Fincome raadgever in de nieuwe financiële wereld

Sinds januari 2013 mogen intermediairs zoals assurantietussenpersonen op veel financiele producten geen commissie meer ontvangen. In de nieuwe financiele wereld moet het intermediair de klant uit gaan leggen waarom er voor financieel advies per uur moet worden betaald. En dat valt veel assurantiekantoren lastig. Het bedrijf Fincome ontwikkelde de online-software Alles Zeker. Met dit pakket is het intermediair in staat om de adviespraktijk om te zetten naar een op uurtarief gebaseerd bedrijfsmodel. Tegelijkertijd verschaft de software tools om de eind-klant te overtuigen van de geboden meerwaarde.

Jenx ontwikkelde een communicatiestrategie voor Fincome en de persintroductie. Het bureau is verantwoordelijk voor de kernboodschappen en voor communicatiemiddelen zoals de nieuwe website, persberichten, bedrijfspresentaties, documentatie voor de eindklanten en marketing-communicatie-toolkits voor het intermediair.